ORDU'NUN DERELERİ GERÇEKTEN YUKARI MI AKIYOR?




   Merhaba yine yeni yeniden...

   Bu bloga ara verme işinde maksimum seviyelere ulaşmış olabilirim, biliyorum. Hayatın kendi koşturmacasının içinde unutuyorum ne yazık ki. Aslında insan istediği her işe zaman ayırabiliyor da işte mükemmel bir düzenlilik, azim, sabır ve çaba gerektiriyor bu. Ben de dünyanın en düzenli yaşayan insanıyım diyemem şimdi kendime. Gerçi düzenli olarak yatıp netflix izlerim😅 Neyse yani yine boş işler müdürü olarak geçirdim son zamanlarımı. YouTube deseniz 8 video sonra emekli oldum 😂 Ona da bi video atacağım ama kısa bi süre sonra. Siz yine beni en iyi instagramda bulursunuz. (@modatadinda)

   Klasik "hayıflanma" açılışımı yaptıktan sonra gelelim sebeb-i ziyaretime😄 Geçenlerde ailemle Ordu ile Perşembe arasında bulunan Yason Burnu'na günübirlik bir gezi yaptık. Mini de olsa bir seyahat yazısı yazmak istedim ben de sizlere.

   Önce ne zaman Ordu tarafına gitsek yol üstünde durduğumuz deniz kenarında bulunan ufak ama mükemmel manzaralı bi camiyi göstereyim size.



   Caminin yanından denize doğru bir merdiven iniyordu. Vaktimiz olsa aşağılara da inerdim biraz ama çok oyalanmadan yola devam ediyoruz. Hatta öyle oyalanmıyoruz ki aceleden gözlüğümü camide unutuyorum :P






   Bu arada hava yanıyor. Arabada klima etkisi olmasa alev alıcaz... Benim dj'liğimle varıyoruz Yason'a. Arabada aux kablosu benzin kadar önemlidir benim için. Müzik yoksa yolculuk da eziyet oluyor resmen bana. 

   Geldik Yason'a, park ettik arabayı ve eninde sonunda gerçek dünyaya adım atmak zorunda kaldık. Nem ve sıcağın hüküm sürdüğü o dünyaya...
Sıcaktan ve yazdan nefret ettiğimi söylemiş miydim?😒😂







   Önce deniz kenarında oturup çay içiyoruz biraz. Mümkün oldukça tadını çıkarıyoruz her anın. Bu arada abimin elinde her zaman olduğu gibi bir kitap. (Gizli çekimi yukarıda🙊) Kendi okumakla da kalmıyor, dikkatini çeken yerleri bize de okuyor muhabbet de genelde kitap üzerinden şekilleniyor. Cidden güzel, dikkat çekici bir kitaptı bu arada. İncir Çekirdeği / Haluk Dursun. Haluk Dursun kendi anılarını anlatıyor kitapta ama bir insanın ancak bu kadar değişik anıları olur ve bu kadar çekici bir dille yazabilir. Gerçi burada övgüyü esas abime yapmam gerek. Kullanım kılavuzunu bile dikkat çekici bir hale getirerek okuyabilir✨😊 Hoşsohbet, manzara ve çay eşliğinde oturuyoruz bi müddet...

Sonra kalkıp kilise ve deniz feneri tarafına doğru yürüyoruz.
   Yason Burnu'nda bulunan Yason Kilisesi var burada. 1868 yılında Rumlar tarafından yapılmış. Mübadele sırasında Rumlar bölgeden ayrılınca cemaatsiz ve bakımsız kalmış haliyle, harabeye dönüşmüş. 2004 yılında restorasyon işlemi görmüş, ondan sonra daha çok kıymeti bilinmeye başlanmış.







   Ben çevre düzenlemesini de çok beğendim. Bir uğrayın derim:)

   Sıcaktan mayışmış bir halde arabaya atıyoruz sonra kendimizi. Kutsal klimanın kollarına bırakıyorum kendimi (tövbe est😂)

   Bu arada istikamet Bolaman. Yani Samsun tarafına geri dönüyoruz. Öyle olunca yol üstünde camide unuttuğum gözlüğümü de alıyoruz. Nasıl koyduysam öylece duruyor. Biraz sitemli sadece. Neden unuttun beni diyor, nedeeen hahahah😂

   Gözlüğüme kavuşunca yolculuğum daha da berraklaşıyor😄 a evet güneş gözlüğü değil numaralı gözlüğümdü unuttuğum. Yani belki kiliseye gitmemiş de olabiliriz, buraya kadar hayat bulanıktı biraz güvenmeyin bana hahaa😂😂😂

   Bolaman'a geliş sebebimiz "yemek" yemek. Ailecek yapmayı en çok sevdiğimiz aktivitelerden😂 Yemeğe geçmeden önce dolanıyoruz biraz civarda...



  Aşağıda plaj gibi görünen yerde masalar var aslında hep, görünmüyorlar pek. Denize girmekten ziyade yemek yeniyor burada. Biz de en başta olan Yıldız adında bi mekana gidiyoruz. Aynı isimdeki otelin restoranı. Biz yemekten de hizmetten de memnun kalmıştık o gün, tavsiye ederim. Pide meşhur bu arada oralarda hep. Ben yuvarlak, açık pidelerinden yedim, yumurtasız, yarısı kıymalı, yarısı kaşarlı. Onu da öneririm👌🏻






   Sanatsal babam iş başında. Yüzüne sansür yapayım derken başından aşağı yağmurlar yağdırdım ama neden bilmem, anlık ilham. Gerçi genelde de çizim yaparken surat yerine bulut çizmek gibi bi huyum vardır, ilginç🤔





   Aynı köşkü 827730 açıdan çekmişim biliyorum ama seviyorum ne yapayım😅♥︎

   Gün batımına karşı Red Kit tadında dönüş yoluna koyuluyoruz. Bu da böyle tatlı, küçük bi yaz seyahati olarak karışıyor anılarıma. Son olarak da sevdiklerimizle nice güzel anılara diyorum o zaman...

   A bu arada Ordu'nun dereleri yukarı akmıyor arkadaşlar, kesin bilgi yayalım😂

   Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın
   Öpüldünüz...




Yorumlar

Popüler Yayınlar