ARAYI UZATMAYALIM DOSTLAR;)

aaa.. hey. selam. ahh bunun böyle olmaması gerekirdi. heyecan yaptım:) evet kendi bloguma yazarken heyecanlandım. uzun zaman oldu. olduuuukça uzun hem de. neyle mi meşguldüm? bi çok şeyle.. yeni bi şehre taşınıp oraya alışmaya çalışmak başlı başına zordur bilirsiniz. ki bu üniversite sınavına 2. kez gireceğiniz seneyse biraz daha zor olabilir her şey. sosyal hayatım resmen durdu.. oturup öleyise ders çalışmaktan değil :P benim kendimi arkadaş edinmeye karşı kapatmamdan dolayı sanırım. burası benim için geçiciydi. en azından kendime böyle alıştırmıştım. üniversiteyi kazanınca ayrılacağım yer.. henüz durum belli değil tabi. malum tercih zamanı bile gelmedi henüz. ama sanırım istediğim olucak. inşallahhhhhh......

Her neyse. uzun zamandır yazmayışımın hoşnutsuzluğunu yaşayanlar oldu -ki onlara teşekkür etmek isterim burdan ;)- ben de özledim size yazmayı ve artık döndüm sanırım. bu sefer ayrılık yok inşallah ;)

Sizin için biraz geriye alayım zamanı;) yukarıda bahsettiğim uzun zaman yazamam yüzünden hoşnutsuzluk duyanların en başında biricik dostum, kardeşim,her şeyim Didenur gelir:) amerika kıtasındaki moda tadında temsilcim o benim :D bazen benden çok daha azimli bu blogun adını duyurmada :)) yurt dışındaki diğer arkadaşlarına da blogun linkini yollamış ki tüm dünya üzerinden tıklama sayım olsun :)) her neyse blogumu yazmıyorum diye beni nerdeyse boğacaktı. amerikada olmasına rağmen yetişti buralara sağ olsun ;D

Şimdi yaz tatili için döndü türkiyeye vee tabi ki hemen görüşmeliydik. benim lys aşamaları biter bitmez birlikte bi tatile çıktık. birlikte dediysem bizim ailelerimiz bizden evvel arkadaş. annelerimiz üniversiteden ev arkadaşı. ailecek çıktık tabi tatile o kadar özgür değiliz :D genelde antalyaya giderdik ama bu sefer adres değişti. rotamız Mersin'e doğru :)

Didenuru görmenin heyecanı, yeni bi yoldan gitmenin, yeni yerler görmenin heyecanı harmanlandı :) ama tabi daha da önemlisi oraya gitmeden önce gidecek olduğumuz abimin mezuniyetinin heyecanı.... :) abim konya selçuk üniversitesi tıp fakültesinden mezun oldu bu sene. evet evet tıp. hazırlık da okumadı. 6 yılda bitti. hı hı evet ben 2.ye girdim üni sınavına. a evet evet aynı anne babanın çocuklarıyız. tamam pekala bu kadar yeter :P :D

Konyaya gittik. otelimize vardık. anemon otel. favorilerimizdendir. hiçbir zaman standartlarını bozmazlar, ne zaman gitseniz aynı memnuniyetle ayrılırsınız :) benden sonra gidip de memnun kalmayanınız olursa bu övgüleri hemmen unutuyosunuz ok?! :D:D:D:D yo yo cidden ehillerdir otelcilikte..



Aa bu arada fotoğraf makinası konusundan sürekli mızmızlanırdım ya hani burdan. artık bitti. sonunda başardım. makina aldım yihuu :D:D sponsorum olan babama burdan teşekkürlerimi 219375390213.üncü kez sunarım :D

Fotoğraf makinalı bi insan mezuniyette asla oturamaz tabi hayal edebilirsiniz :P mezuniyete gittik, herkes oturup çocuğuyla gurur duyma faslındayken ben yeni makinamla hangi ayarda abimi daha bi mezun mezun çekerim diye dolandım durdum :D yaptık işte bi şeyler muhakkak aralarından beğendikleri olmuştur. olmadıysa napiyim yani abi makinaya alışamadım daha bismillah yav :P tıp mezuniyetinde fenalaştığınızı bi düşünsenize. "açılın ben doktorum" bolluğundan kimse yanınıza ulaşamaz olduğunuz yerde kalırsınız haha :D a beautiful mind teorisi yeeeeeah ;D

Mezuniyet bitti ve abimi havaalanına götürdük. tatile gelemedi bizimle. cerrahpaşadaki intörnlüğüne geri döndü. bummm bi başarı daha.. şaka gibisin abi :P neyse maşallah diyin bakiyim siz de :D


Yalnız kovboy kurtlar sofrasına bizse otele geri döndük :D

Odama gittim, uzandım veee aman Allahım... yorulduğumu o zaman hissettim.. sonra ben de televizyonu açtım, kendime bi çay yaptım ve bir otel geleneği olarak pringles yedim :D :D





Sabah kahvaltımızı yapıp otelden çıkışımızı yaptırdık ve doooğru Mersin'e.. Dide bekler ;)

İlk defa gittiğim bi yoldu. ama harikaymış. yol boyunca çok keyif aldım. konya çıkışlarında coğrafi olarak kurak düz araziler dışında pek bi şey göremezsiniz yani en azından renk göremezsiniz. ama öyle bi fabrika gördüm ki fabrika değil özel okul gibiydi görünüşü. rengarenk :)

 
 
Fabrika da önündeki traktörler, römorklar da rengarenkti. çok hoşuma gitti ve takdir ettim. genelin dışında olanları hep sevmişimdir ;))

Ve kargalar.. burda kargalar da farklı. şarkılardaki o saf kargalar artık yok. karga karga gak dedi çık şu dala bak dedi devrine son. karganın ağzından alınan o ekmek tüm kargalara bir ders olmuş ve şimdi doğal yaşamın en çakallardından olmuşlar. işte kanıt. hazırakonan jack'in eşgali. gören çiftçiler uzak dursun hahahah :D:D:D:D

 
 Ohh tahıl kamyonunun üzerinde ziyafet çekiyor uyanık :D neyse kısa süre sonra beni fark etti ve lanet olası federallere yakalanmaktan korktuğu için hızla uçtu hahahaha fazla yabancı dizi izlemenin yan etkileri bunlar :D
 
 
 
Dağlar, tepeler, nehirler, yollar aştık. dağ dediysem cidden torosları aştık. nehirler dediysem göksuyu aştık :D göksuyu görür görmez adının neden bu olduğunu anlıyor zaten insan. masmavi.. etkileyici bi hali var. hele durup fotoğraf çektiğimiz yer...
 
 
 
Sol alttaki resim olsun üstte ikili olan resmin sağındaki olsun bana yüzüklerin efendisi iki kule filmini anımsattı o yüzden ekstra keyif almış olabilirim bu yerden ;D
 
 

 
Ama her şey o kadar güzeldi ki etkilenmemek imkansız. rüzgar, nehir, kayalıklar her şey çok daha gerçekti orda.. tüm o sıcağa rağmen ayrılmak istemedim ordan ama varmamız gerek bir yer vardı..
 
Mersin.. Dide olmasa o yolun çekilcek kahrı yoktu da neyse... :P aylardır görüşemediğimiz için virajları bile dert etmedim :) ama yolun sonuna doğru cidden insanın sabrı taşıyor heptennn:P şehir merkezinde değildi gideceğimiz yer o yüzden yollar bu kadar bunalttı zaten. ama bi şekilde vardık.. :) sonunda bitmişti yol. ayrı bi macera başlıyodu o saatten sonra. dideyle birbirimizi görüp sarılıp sarıldığımız yerde dakikalarca dönüp durmanın -ki bunu neden yaptık hiç bi fikrim yok :D- hemen ardından.. :)
 
 
 
Şimdi gidip biraz anneme görünsem iyi olur. tüm gün bilgisayarın başında olmam sinirlerini çok da zıplatmadan ben bi görüneyim ona ;D
 
Merak etmeyin bu sefer ara vermek yok.. görüşürüz.. öpüldünüz ;)
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar