GEZİ NOTLARI (7) -Denizli/Buldan-


Gez gez bitiremediğim güzel vatanımızın bu sefer de buldan/denizli ayağındayım..
buldana gelişimizin tek nedeni ise alışveriş :D kulağa biraz garip gelicek ama işin aslı annemin en başından beri amacı buydu zaten :D "tam olarak" diyemesem de aslında işin temelinde bu var, yani annemin buldanın o organik, pamuklu dokumalarına olan hayranlığı olmasa belki bu ege gezisi hiç olmayacaktı haha :D ama haklı.. :) kumaş üretimi, tekstil, pamuklu dokumalar dendiğinde akla ilk gelen yerlerdendir denizli ve de bilhassa buldan. sadece iç değil dış pazarda da etkin.. yani şimdi böyle bir cennet bizim ülkemizdeyse gidilmez de ne yapılır ki ;D ama gerçekten de buldan işleri ve şu an piyasada bulunan ürünler arasında bariz bi fark var .. piyasadakilerin çoğu sentetik, yapay malzemelerin ürünü. ama buldan ürünleri bambaşka.. yumuşacıkkkk, konforluuu... :))))) nasıl anlatsamm.. hani eskiden bi çizgi film vardı, care bears.. bulutlarda yaşayan ayılar vardı. çocukken onu izlerken orda gökkuşağından kayıp bulutların üzerinde puff diye yattıklarında sizde uyanan o his vardır ya,  yani tabi his öznel bi şey ama yine de anlatabildim mi :D:D:D durun bi resimle size bi flashback yaptırayım en iyisi :D


Bunun biraz daha reel halini yaşıyosunuz işte haha :D ALLAH ALLAHHH... amma da övdüm ya :D buldan belediye başkanı okusa yazıyı mutluluktan ağlayarak bana telefon açar gibime geliyo heheh :D

Şaka maka cidden pamuk oranı yüksek ürünler oldukları için çok sağlıklı ve konforlular. tabi yine buldanda da kalite kalite ürünler. bu alanda hem en meşhur hem de ürün ve tasarım kalitesi açısından bir numara olan "Buldan's"tır.



Orta resimdeki vitrin. vitrinden kazanıyo adamlar bi kere :) pastel renkler kullanılmış, tamam ben iptalim zaten, direkt tav oldum :D buldan'sı da annem bi keşfetti yıllar önce keşfediş o keşfediş :D annem işini bilirrrr ;D ;D sizin de yolunuz düşerse -ki umarım düşer çünkü çok güzel ürünler alma fırsatı yakalamış olursunuz- önereceğim adres burasıdır ;)

Dükkanın içi de çok şeker.. insanın çıkası gelmiyo. yerlerin ahşap olması belki o dükkana giren çıkan kimse için bi şey etmiyodur belki ama ben ona bile bayıldım :) zevksiz ve yapay yer karolarına 1000 basar :P :D hem doğal formata da uymuş :) adamlar bunu bu kadar düşünüp, bilinçli mi yaptı acaba ya merak ettim bak şimdi hehe :D :D

Ürünlerin raflara sıralanışı, renkler.. çok tatlıydı her şey :) annem satış görevlisi hanımla dükkanı toplayıp paket yaparken ben de böyle ortamın tadını çıkardım işte :D size de fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim tabi yine ;)


Güzel dimi? ;) bence deee :D bu arada dokumalar doğal, pamuklu, organik şu bu derken görevli bize doğal, ev yapımı ayran da ikram etti :) bi yandan da bu kumaşların ne halden ne hale geldiklerini aşama aşama gösterdi;


Şu işe bakar mısınız yav.. odun gibi şeyden çıkıyomuş o care bears'ı anımsatan yumuşaklıkta kumaşlar :D :D bu arada ayran da nasıl lezzetli nasıl lezzetliydi anlatamam.. :) anadolu güzeldir ya hu :) neyse efendim ikramımızı aldık, dükkanı da topladık götürdük, çıktık artık dükkandan :) sonra diğer dükkanları da gezdik, başka güzel resimler de çekebilirdim lakinnnn teknolojinin azizliğine uğradım. şarjı bitti fotoğraf makinasının :P ben ufak bi sinir harbinden sonra toparlanıp geziden zevk almaya devam ettim :D ama tabi içime de oturmadı desem yalan olur hani :)

Gezdik dolaştık, bi kaç mağazanın daha yüzünü güldürdük :P buldan ekonomisine sağlam bi katkıda bulunduk ve ayrıldık :D

Yollar yine sürükleyecek bizi bi yere ama orası neresi bakalım.. diğer yazıda görüşelim :) bu arada buldanda şarjımın bitmesinin içime vurmuş o hüznünün dışa vurumu mudur bilmem ama diğer yazı için bir resim çekmişimm bir resim çekmişimm... resime doyurucam sizi :D kaçırmamanız gereken bi yazı olucakkkk.. takipte kalın dostlar ;)

Bana müsade.. öpüldünüzz ;)

Yorumlar

Didenur dedi ki…
Buldanı da poposundan gökkuşağı fışkırtan ayıcıklarla anlattın ya sana başka sözüm yok :D

Popüler Yayınlar