ZAMANA HÜKMEDİLMİYORR..


Zaman su gibi akıp gidiyo ve biz onu tutamıyoruz..


Daha ramazan yeni gelmişti.. şimdi ise sadece 7 gün kaldı... işte hayat böyle bi şey akıppp gidiyo. bu sırada ben size yazamadım tabi. "neden" diye sorucaksınız. şöyle söyliyim, tüüüm suç anne babamın :P şimde de "ne alaka" dersiniz, şöyle ki; benim profesyonel fotoğraf makinam yok. bu zamana kadar çektiğim kaliteli fotoğraflar abimin makinasının birer nimetiydi. e o gidincee ben yine makinasız kaldım. ne yani düşük düşük pixelli fotoğraflarla göz zevkinizi mi bozayım? olacak iş değil, içim el vermez:P:D bugün neden yazıyorum? fotoğraf makinası mı aldım? hayır. eldekiyle idare edicez artık:P kalamadım daha fazla ayrı:) 


Elimizdeki en iyi pixel bu idare edin artık:P bi fotoğraf makinası alayım ben o zaman uçurucam bu siteyiii:D mesela size yazmadığım günlerde yazacak ve fotoğrafını çekecek çok şey oldu aslında. mesela "yemek yaptım"... ben...tam manasıyla...her şeyiyle...iftar için hem deee...öyle de riskli bi durumda...riski de geç.. ben yemek yaptım ya:D hayır anneme yardım ettiğim ya da ufak tefek şeyler yaptığım olurdu da yemeğin hepsini, başlangıçtan ara sıcağına, ara sıcağından ana yemeğine ben yaptım. ama ne de güzel yaptım yaa:D kendimi övmek gibi olmasın dehşet lezzetli oldu hepsi:D şeflerin düellosuna mı başvursam ne??:P:D

Evett.. gelelim kıyafetime. ramazan ramazan gündüz dışarı çıkılmıyo malum. hele benn.. gündüz uyuyup gece yaşıyorum. zombi mi deseeem vampir mi deseeem garip bi şey oldum çıktım valla:P iftara gidilince de yemek telaşından kıyafetine özen göstermiyosun zaten. öyle olunca bi kombin yapıp da çekip koyamadım size:) ama bugün oruç moruç fark etmez, arabayla bi dolaşmaya çıkalım dedik. ben de hazır giyiniyorum çekip size sunayım dedim:)


Bi şeyler kırıp da annesine açıklama yapmaya çalışan bi çocuk gibi çıkmışım hehe:D

Beyaz tuniğim keten gibi ince ve pamuklu bi kumaştan. öyle olunca çok rahatlık sağlıyo. tam yazlık. üstüne de lacivert ceketimi giyeyim, kıyafeti daha bi genç kimliğe sokayım dedim. iyi mi ettim kötü mü? bence iyi ettim;) tek başına o gömlek o kadar da albenili değil çünkü:) eh bi de olmazsa olmaz takılarım var:) kolyelerimi gördünüz zaten, bunlar daaa bilekliklerim;


Deri ve benzeri takılar takmayı da bilhassa istedim. çünkü metal, zincirli takılar kullansaydım bu sefer gittikçe ciddileşecekti kıyafet. hazır ceketi de giymişim bi iş görüşmesine falan gidebilirdim:P sporluğu sevdiğim için takılarla sporlaştırmış oldum. bu arada siyah, çift dolamalı bilekliğimi de ben yaptım:D kullanmadığım bi kemeri keserek yaptım:)



Ve tabiki benim olmazsa olmazım SAATler.. burada da beyaz saatimi tercih ettim. absürt bi renk seçsem fazla patlar, takıları söndürmüş ve karışık bi görüntü oluşturmuş olurdu. eşarbımı da açık bi renkten seçtim ki ceket kendini belli etsin. zira bu kıyafette başrol ceket. objeler onun etrafında dönüyo. öyle işte..:)


Şaka maka Ramazan bitti ya hu.. ne kadar istifade edebildik, ne kadar farkındaydık, ne kadar anlamlılaştırabildik bilmiyorum ama sonunun geldiğini biliyorum.. bir dahaki ramazana erişebilir miyiz Allah bilir.. zaman böylesine hızla akarken boşa zaman harcamak niye? peki ya küslükler? kırılan kalpler.. bu yazıyı okuduktan sonra kırgınlığınız olan biri varsa affedin.. ömrünüz yetiyorken iyi bi insan olun.. helalleşin.. ramazanın şu son günlerini dolu dolu yaşayın.. kendinizle, etrafınızdakilerle barışın.. arayın yav işte.. bi telefon..


Bazen 5 dakika da olsa edilen bi telefonun önemini bilemezsiniz.. karşıdakini nasıl mutlu edeceğini.. "seni düşünüyorum kardeşim" demeyi bu şekilde ifade etmenin değerini.. ramazan hayırlara vesile olsun inşallah.. bayram gelmeden kırgınlıklar sona ersin inşallah:) bayramda da gidemediğiniz büyükleriniz varsa arayın, beni deli etmeyin! :P evet sosyal mesajımı da verdim tamam harika eheheh:D neyse işte iki lak lak yaptım bitti:) bu sefer arayı çok uzatmadan yeniden yazarım inşallah. mümkünse yeni bi fotoğraf makinasıyla çektiğim fotoğraflar eşliğindee.. anne baba okuyor iseniz duyunuz efenim duyunuz:P:D

Gideyim de biraz dergileri karıştırayım, iftara ne kadar az kalırsa o kadar yavaş geçiyo çünkü zaman, kafamı dağıtayım şu son 1 saatte:))


Vee bana müsade.. öpüldünüzz..;)

Yorumlar

İkbal Sezen dedi ki…
beyzacım ilk yorumum: uzun kollu tunik, ustune de ceketle terlemiyo musun?? ben anlamıyorum bu modayı terlemekten ölürken güzel görünmenin anlamı kalmıyo :D
2.yorumum, lan oruç oruç vogue mu okunur?!! gidecek oruç mazallah :D (her 2. sayfada bir var olan nudity'yedir yorumum, yoksa modaysa moda.. evet :D)

Popüler Yayınlar