GEZİ NOTLARI (3) -Eskişehir-


Bu yaşadığım gün bayramın kaçıncı günüydü işin açığı pek hatırlamıyorum :D annane evinde teknik eksikliklerden dolayı yazamadığım blogu teknoloji kenti diyebileceğiniz teyzemlerin evinde yazabilme fırsatı buldum :D ve yazıyorum işte :D bana da biraz flash back gibi olucak. yaşadım bitti ama size yazarken hatırlamak zorundayım hepsini :) kütahya'da oturan teyzemler o gün eskişehir'e gelmişlerdi. evde bi curcuna yürüdü gitti :) sonra bi de bu curcunanın ortasında öğle uykusunu uyumaya çalışan ufak kuzen var. çocuğu uykusunda bile rahat bırakmadık, fotoğrafını çektik bi sürü. onunla yakaladığımız şu pozu paylaşmadan edemicem doğrusu :)



Soldaki o minicik el ona, sağdaki el ise bana ait :) siz tam tersi sancaksınız da sanki :P :D uyurken tatlı olmayan çocuk yoktur bence.. en ısırılası hallerinde dokunulmazlıklarının olması da çok acı ama.. uykudaki masum, şirin, sakin modu sürekli koruyamazlar mı sanki.. :P uyanıkken de şirretleşmeseler yine ye yani amaa.. hehe :D :D sonra biz ortanca kuzenle dışarı kaçtık. eskişehir'de olup da evde oturmak olmazdı şimdi :) hava da nasıl güzeldi.. kalkıp gittiğim ilk yer D&R oldu. kitap filan baktık ama esas dergi reyonuna daldım ben. neden? ağustos ayının vogue'unu almamıştım. o vogue alınacak arkadaş:D e yani şimdi moda tadında filan diye blog sayfası açtık madem, takip de edelim modayı dimi ama. görev gibi, okumaktan zevk aldığımdan değil yav (!) -duy da inanma- :D eh almışım vogue'umu, yanımda da kuzen, bu tabloya en iyi ne gider.... beni tanıyanların aklına gelmiş olması lazım. kahvee :D


Beni türkiyenin herhangi bi kentinde, herhangi bi starbucks şubesinde bu pozisyonda görmeniz çok olası :D zaten artık belli şubelerde tanınır oldum ehehe :D ama nedendir bilmiyorum ben starbucksa girdiğim an pozitif bi enerjiyle doluyorum. yaratıcılığım artıyo. kahve kokusu huzur veriyo.. genelde yalnız gezmekten hoşlanmam ama orda tek başıma da olsa saatlerce oturabilirim.. düşünürüm, çizimler yaparım, belki biraz yazarım.. dergi okurum, hayal kurarım.. aslında bu sadece starbucksa has bi şey değil. kahve kokusunun olduğu her ortamda bunları yapabilirim hiç sıkılmadan..


Yalnız benim yanımda birileri varsa illa ki bi şeyler ısmarlak gelir içimden. kuzenle de kırk yılın başı çıkıyoruz madem, dedim benim favorilerimden olan profiterollü pastadan bi yiyelim :D o da itiraz etmedi tabi kiii! :D biraz fazla tatlı gelebilir bi çok insana ama ben tatlıdan asla bıkmam.. şeker oranı normal insanların dayanamayacağı düzeyde olan ürünleri bile tüketebilirim :D tuzlu insanı değilimdir pek. ve işte profiterollü pastamız efendim..


BEFORE-AFTER
HAHAAA  :D

Eh bu kiloları almak kolay değil, ciddi bi mesai harcıyorum ehehe :D

O gün öyle güzeldi ki hava dedik daha fazla oturmayalım gidip dolaşalım biraz.. eskişehir de yürüyüş memleketi tam :) adalar, doktorlar caddesi, hamam yolu vb.. en azından ben yürümeyi en sevdiğim il olarak ilan edebilirim :D tren, uçak, araba, fayton.. gemi hariç bu ulaşım araçlarını sık sık aynı anda görürsünüz :) mesela tren yolunun üzerinden bi fotoğraf..


Bu arada hava karardı tabi. kalktık dedim ama bu pek de erken olmadı :) gecesini de gündüzünü de severim eskişehirin. var belki bazı yanlışları, yaşayış tarzlarındaki hataları ama memleket işte kıyamazsın :D aa bi de tramvayları.. esas onlar şehre kimlik kazandıran.. porsuk nehrinin etrafındaki kafeler, heykeller, nehirde yapılan gondol turları.. boşuna demiyolar "avrupa baskenti gibi" diye. öyle.. :) yer yer fazla avrupa ama neyyyyse :P geceler de sürrrekli renkli. hiç durulmaz. kafeler hep ağzına kadar dolu..


Sol resimde arkada görünen uzun bacalar da eski tuğla fabrikalarının bacaları. restoransyon işlemi gördü ama eski, aynı tuğlalarla örülü.. gez gez nereye kadar yav acıktık :D e nereye gitmeli? ya eskişehirin meşhur çiğ böreğinden -ki orjinal adı çı börektir. kırım tatarlarından gelme, lezzetli börek demek. bizde de var tatarlık ordan biliyorum :) dip not geçeyim dedim- ya da meşhur hamburgercisi pino'dan yiyeceksin. meşhur hamburgerci mi olur yav? dediğinizi duyar gibiyim. ama olurr :) daha farklı yapıyolar. içinde domates filan yoktur,ama ilginç kısım içinde domates olmaması değil, rus salatası olması..


Uzun zamandır aklımdaydı, canım çekmişti, bizim tercihimiz o yüzden pino'dan yana oldu. aslında evde de süper yemekler vardı, annem "belen tava" yapmıştı ama neyse artık.. anne benim, bana hep yapar allahın izniyle ama başka şehirde olunca pino'ya çok sık gelinmiyo haliyle.. doktorlar caddesinde ve hamam yolunda var. ben bilmeden başka şube açıldı mı bilmem :) bi de bi yerde daha vardı amaaa... aman ya neyse giderseniz arayın beni ben sizi yönlendiririm :D bu da dıştan..


Annanemlerin balkonundan görünen lunaparka da bi uğrayalım istedik. yol  üstünde de 222nin önünden geçtik. geçenlerde yangın çıkmıştı, haberlerden bilirsiniz. ben tadilat tamirat işleri için kapalıdır sanıyodum ama yokkk tam gaz iş başı yapıyolarmış meğer. cistak cistak :P :D


Çok geçmeden uşlaştık lunaparka. aman zaten eskişehirde çok zamanını alarak ulaştığın bi yer yok ki, heryer her yere yakın :P luna luna luna parkkkkkkkkkkkk......... yehuuu çok severim lunaparklarıııı :)))))))


Şıkır şıkır, kalabalık.. gecenin o karanlığına, yalnızlık hissine kafa tutan mekan :) büyüklerin bi geceliğine çocuk olabildikleri mekan.. adrenalin yurdu :D para harcamanın en eğlenceli yolu :D
para demişken, ben bu fotoğrafları çekerken bi kadın elinde çocuğuyla gelip pardon parayla mı çekiyosunuz dedi? yok kişisel dedim, tamam diyip gülümseyip gitti. elimdeki profesyonel, objektifi de baya kallavi bi fotoğraf makinasıydı, sanırım beni lunapark adına çalışan, profesyonel fotoğrafçı sandı, belki çocuğuyla fotoğraf çekilip, parasını verip gidecekti.. bilemedim :)

Derken eve dönüş.. fazla bile durduk zaten.. gerçi bana kalsa sabaha kadar gezerim de bana kalmıyo işte.. :P iyi ki de kalmıyo aslında :D kızlar aileniz sizi sıkıyosa kızmayın sakın.. 1.si sizi düşündüklerinden 2.si bazı çocuklar var ki onları merak edip sıkacak hatta boğacak olsa da anne babaya ihtiyaç duyuyolar..şükredin.. ailelerinizin kıymetini bilin bence ve yaptıklarını neden yapıyo olabileceklerini kendi cephenizden değil de onların cephesinden düşünün.. aile candır cann ! :) allahımm nerden nereye ya.. insan beyni işte akıl sır ermez :D öyle işte..


O vakit bana müsade.. öpüldünüz.. :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar