YİNE YOLLARDA..:)


Bizim ailenin yolculukları bitmezz.. severiz gezmeyi, görmeyi, yeni yerler, tatlar keşfetmeyi. zorunlu edilen seyahatlerde bile buluruz eğlencelik bi şeyler. yük olmadı hiç yollar:) zaten müzik varsa size eşlik eden, hiç bi yol sıkıcı değildir de neyse o ayrı;) geçenlerde yine yoldaydık. bu sefer pek tatil maksatlı olmasa da bize bi değişiklik olmuştu. dönüş yolumuzda da yollarda bulduk yine vakit geçirecek, lezzetler tadacak yerler. 'yol üstü lezzet durakları';D sizi "keskin tava"yla tanıştırayım..;D



Kuzu pirzola, sebzeler ve bu yemeğin baş rolü olan sarımsak.. muhteşem.. Mmm.. tadı damağımda:) aile fertlerinin de düşüncelerine katılıyorum ki bu yemeğin etinden de lezzetli yeri suyuuuu.... arkadaş bandır bandır ye doyamazsın tadına:D ne suydu o öyle... yemediğim kadar ekmek yedirtti bana:D off gel de bul şimdi buralardan bunu. kendi canımı kendim çektirdim:D hayır ramazan da geldi, bu anlattıklarımı oruçluyken okursanız o kötü işte:D bi kaç saate kadar ilk sahura kalkmanın heyecanı ve coşan iştahımla yazarken bu satırları hdskjafcalşs... pardon toplayamadım cümleyi ağzım açık resme dalmışım da hahaha:D:D pekiii bu yemek böyle süs gibi durdu mu sanıyosunuz ortada. nayırrrr:D yalap şalap derken hoppaaaa son durum şu;



Hahaha.. :D sildik süpürdük valla:D bu arada iki resim arasındaki 1350 pixel farkını bulun hahah:D

Mekana girişim ön yargılı olmuştu aslında. kamyoncuların daha fazla rehabet ettiği bi yer. hatta restorana girdiğinizde atletli, bıyıklı kamyoncuları bandıra bandıra yemek yerken görmek mümkün:D mümkün çünkü ben gördümmm.p.p ama aile salonu da varmış şükür:P ben sağa sola bakıp yok hijyen kötü, yok mekan kötü gibi olumsuz olumsuz düşünürken yemek geldi, baktım tadına, yamuldum...:D sonra benden gık çıkmadı, zira ağzım doluydu her seferinde hehehe:D 

İstikametinizin kırıkkale üzerinden izlediği bi yolculuktaysanız uğrayın bu tesise. "yıldırımlar dinlenme tesisi"..


Arabayı park ettiğimiz yerde de şöyle bi şey görmüştüm. dikkatimi çekti;


:D biz de sorduk adama "neden ' neden berber..!' ?"..:D ben altından komik, güzel bi hikaye çıkar diye bekledim ama dikkat çekmek için yapmış adam. tühh:D ama amacına ulaşmış, bakınız bizim dikkatimizi çekti:D burda dikkat çekici şeyler de bitmedi, başımızı bi kaldırdık 'mescid'.. garip oluşunun sebebi şudur buyrun;


Mini mescidi oturtmuşlar zeytin tenekesinin üstüne:D okumaya üşenirsen bak da anla diyolar heralde:D sen yeter ki namaz kıl:D hehe:D

Eh buraya ayırdığımız vaktin sonuna da geldik elbet:) yola devam.. yollar ne güzelliklerle, ne manzarlarla dolu.. yolda yola bakmayıp da kitap okuyanları pek anladığımı söyleyemicem işin açığı.. kitap evde de okunabilir ama o manzaraya geri dönemezsen. o yaldan 300 kere geçsen de aynı manzarayı göremezsin.. her anın ayrı bi tadı var.. her gün batımında ışık aynı mı..? peki ya her mevsim doğa?? öyleyse kaçırma;) bak etrafına:) dünya o kadar güzel ki aşık olur insan:) hele ki gün batımları.. işte o saatler benim kendimden geçtiğim, mest olduğum anlardır. hele ki arabada seyahat halindeyken, kulağımda da müzik varken batıyosa güneş.......tamamdır ben iptal. zevkten 98706 köşe:D eh yolda resimlik harika yerler oluyo, durup resim çektirmeden geçemezdim:) bakınız;



Bu balyalar belki o tarlada çalışanlar için bi külfetten başka bi şey değil ama benim için sanatsal birer obje:) bu tarla onlara sadece yorgunluk ve işi anımsatır belki ama benim için huzur dolu bi yer:) her şey için bu böyle değil mi zaten.. mevzu algı mevzusu.. senin burayı nasıl gördüğünü de ben bilemem mesela:)

Ve benim için bi klasik.. ayçiçek tarlalarııı:D kendileriyle çekilmiş olduğum eski bi fotom daha vardır. hatta bazı arkadaşlar beni artık ayçiçeğiyle özdeştirmiş:D ben de o seriye bi yenisini ekledim. ama bu sefer ben de ayçiçeği oldummmm:D hep birlikte güneşe döndükk:D işte;


Taş demedim, toprak demedim, kene demedim;D blog sayfama güzel resimler koyabilmek için daldım çayıra, bayıra, otların arasına:D böyle işte.. yollar sıkıcı değil, sadece nasıl eğleneceğini bilmek lazım;))

Bu arada hayırlı ramazanlar hepinize.. bi kaç saat sonra sahur bizi bekler;)
Bana müsade.. öpüldünüz..;)


Yorumlar

Popüler Yayınlar