NEW YORK PİZZA... ;)

NYPD... bu harflerin ne olduğunu sağ olsun abim öğretti bana. evet çok lazımdı kiloma kilo kattıracak leziz yerler öğrenmem:P new york pizza... şu an söyleyince şiir gibi geliyo kulağıma:D:D mest edici, muazzam, harika pizzalar..:) bugün aklınıza hiç gelmediyse bile bu resimlerden sonra canınız pizza çekicek buna eminimmm:D didenur, bilhassa senden özür dilerim, zira kendisi dağda oturmakta haha;D new york pizza tek şube, orası da anıttepede. arkadaş ümitköyde oturur, ankarada yaşayan mesafeyi bilir;D

Bu sabah annem için dişçiye gitmiştik. benim dişleri de bi kontrol ettirelim dedik. ben umutsuzca oturdum koltuğa ama taş gibi çıktı dişlerim maşallah:D onca nutellaya iyi dayanmış haha:D anneme bi kaç müdahale yapıldı, abimle benim dişler kontrol edildi derken bizim ordan çıkışımız öğleni buldu. biz de yemeğe gidelim dedik, hiç hesapta yokken abimin yönlendirmesiyle pizzacıya gittik. aman yarabbi... pizza da ne pizzaymış ama.. o ince hamur, odun ateşinde pişmiş olmanın verdiği çarpı 10 lezzet, sosunun kalitesi, ürünlerin lezzeti.. masayı kemirebilirdim en son haha:D

Ya hadi boşvereyim çok çene çalmayı da sizi şu güzel manzaralardan mahrum bırakmayayım:D..



Bu görmüş olduğunuz müessesenin ikramı olarak pizza öncesi gelen sarımsaklı küçük ekmekler ;)

Ardından gelenleri bastıracak kuvvette olmasa da çok lezizmiş ekmekler:) ve şimdi sizi 4 çeşit peynirli pizzayla tanıştırayım:D




Arkadaki eller abime ait:D bu pizza da çok dehşetmiş yahuu.. rokfor peynirinden labneye çeşitli peynirlerin muhteşem buluşmasııııııııı tatatataaaaa:D

Ve şimdi de e e e e e BQ chicken -kii kendileri benim favorim olur:D-



Orda ağzından sular aka aka ekrana bakan biri varsa hemen benimle irtibata geçsin ısmarlayayım yaa hiç kıyamamm:D

Mesela şu son dilim.. bunu kim yicek, kim kıyacak bunaa haha:D



in new yorkkkkkkkkkkk.... :D


Evvet kesinlikle tavsiye ediyorum.. canınız pizza çekiyosa adres new york pizza. ben de reklam yapıyo gibi.. haha:D

Bu da benim saçmalıklarımdan;



New yorkta eiffel hehehe:D el boşluğu işte naparsın:D kolye de dün bi arkadaşım tarafından hediye edildi onu da öptüm gitti burdan;D

Öyle işte.. ye, iç, alışveriş yap, gez tam gaz yaz tatili modundayım :D

Sizi coşturdum coşturdum şimdi çekiliyorum:D hadi bana müsade.. öpüldünüzz..;D




Yorumlar

Didenur dedi ki…
Evet o ağzından su aka aka bakan varlık benim! Şimdi git her nerdeyse burası bana BQ chicken pizza al ve ümitköye geeel.

Popüler Yayınlar